Érvek a MOZAIK mellett

Miért éppen ezt a programot válasszam?

Rengeteg ügyviteli program van a piacon, színvonalas és kevésbé színvonalas, olcsó és drága, egyszerű és túlbonyolított, Windows-os és WEB alapú, platformfüggetlen. Igen nehéz a választás. Egy programot megismerni hosszú ideig tart, ezért mi röviden összefoglaljuk Önnek a fontosabb jellemzőket.

Figyelmébe ajánljuk “Mozaik” fantázianevű integrált ügyviteli rendszerünket. 

Ezt a programrendszert úgy terveztük meg, hogy igazi európai programmá válhasson, nemzetközi kapcsolatokban is tökéletesen használható legyen, megfeleljen az EU szabványoknak, különösen a magyar jogszabályoknak. A programot felkészítettük arra, hogy a majdani pénznem-váltás forintról euróra zökkenőmentesen történhessen. Fontos szempont volt, hogy a bőséges tudás mellett a program ne legyen elbonyolítva, lényegre törekvő, sallangmentes, gyors és megbízható legyen. 

A “Mozaik” azon jellemzői, melyek megkönnyítik a programválasztást.

 

Általános 

  • 32 bites Windows alapú, kliens-szerver felépítésű integrált ügyviteli rendszer. 
  • Integrált rendszer, azaz modulokból áll, és az egyes modulok az információkat megosztják egymás között, kommunikálnak. Ha valamely modulban lerögzítünk egy számlát, bizonylatot vagy egyéb adatot, arról a többi modul is azonnal tud. Tehát egy bizonylatot csak egyszer kell kézbe venni és lerögzíteni, aztán az adatok megfelelő időben megfelelő helyre kerüléséről a program gondoskodik. 
  • A rendszer hálózati üzemmódra van optimalizálva, egyidejűleg több számítógépen lehet ugyanabban a modulban bizonylatokat rögzíteni, számlázni, megrendeléseket felvenni. 
  • A könyvelhető cégek, valamint a rögzíthető bizonylatok száma nincs korlátozva. 

Adatkezelés, védelem 

  • Évente több százezer könyvelési tétel esetén sem veszít gyorsaságából a programrendszer. 
  • Nagy az adatbiztonság. Csak összefüggéseiben hibátlan adatokat hajlandó bevenni a rendszer, de azokat meg is őrzi. A Mozaik ügyviteli rendszert használó ügyfeleinknél még nem fordult elő adatvesztés! (adatbázis-szerver, tranzakció-kezelés) 
  • Az adatokhoz történő hozzáférés jogosultsági szintekhez van kötve. A felhasználók névvel és jelszóval történő azonosítás után léphetnek be a rendszerbe. Minden alapbizonylaton rögzítésre kerül, hogy ki és mikor vitte azt be, vagy módosította utoljára. 
  • A külső telephelyek és a központ közötti információ-átadás is megoldott arra az esetre, ha nincs állandó (on-line) kapcsolat. (adatexport / import) 
  • Az adatok védelme érdekében zárni lehet egy-egy bevallott, ellenőrzött időszakot, mely zárás a megfelelő jogosultság birtokában feloldható. 

Költségtakarékosság 

  • A rendszernek nincsenek nagy igényei a számítógépek és a nyomtatók tekintetében. A ma kapható legolcsóbb új számítógépeken illetve a 2-3 éves használt gépeken is elegendő gyorsasággal működik. 
  • A rendszer papírtakarékos. Minden lista először nyomtatási formában a képernyőre kerül, ahonnan szükség szerint az egész vagy csak bizonyos oldalak kinyomtathatóak. Lehetőségünk van PDF vagy Excel formátumban is lementeni a listákat. 
  • A nagy mennyiségben előállított számlák, szállítólevelek, pénztárbizonylatok esetén lehetőségünk van mátrixnyomtatóra több példányos papírra gyors karakteres üzemmódban nyomtatni. (egyre inkább kikopnak a mátrix nyomtatók a használatból)

Kezelhetőség 

  • Ügyfeleink meglepődnek, hogy milyen könnyen üzembe-helyezhető a rendszer, milyen zökkenőmentes volt az átállás egy korábbi programról. 
  • A rendszer könnyen tanulható, a modulok menürendszere hasonló elrendezésű, könnyen megtalálható benne a keresett funkció. Az adatbeviteli képernyők kezelési módja azonos. 
  • A program a billentyűzet használatával is tökéletesen vezérelhető, nem kell “egerészni”. 
  • Az F1 billentyű lenyomására megjelenik a súgó, és azt a témakört mutatja, melyre nagy valószínűséggel kíváncsiak vagyunk. 
  • Az egyes cégek adatai évenként elkülönítetten vannak tárolva a rendszeren belül. Egyetlen dátumállítással beléphetünk a korábbi évek adataiba, hogy ott információt gyűjtsünk, vagy adatot rögzítsünk. Ha az előző évi záró adatok változnak, de már a tárgyévi könyvelés is javában folyik, a tárgyévi nyitó egyetlen “gombnyomásra” újra beállítható a záró alapján. 
  • A bizonylatok rögzítésének sorrendje nem kötött, abbahagyható és folytatható. A program a sorszám vagy a keltezés, teljesítés dátuma szerint úgyis sorba rakja azokat. 

Terméktámogatás 

  • A programrendszer folyamatos fejlesztés alatt van. A jogszabályok változásához azonnal hozzáigazítjuk, emellett igyekszünk egyre intelligensebbé, szebbé, nagyobb tudásúvá varázsolni. Az új programverziókhoz 3 hónapig ingyenesen, azt követően egy minimális programkövetési díj (havonta az alapár kb. 1%-a) fejében juthatnak az ügyfeleink. 
  • Igény esetén interneten távvezérléssel közvetlen segítséget nyújtunk, vagy helyszíni kiszállással oldjuk meg a problémát. 
  • Folyamatosan frissített internetes honlapot működtetünk, ahol sok hasznos információt is közzéteszünk. A demonstrációs programot (a próba verziót) bárki letöltheti. 

Mennyibe kerül? 

  • A rendszer egy-egy eleme önállóan is működtethető, ezért csak azokat a modulokat kell megvásárolnia, melyekre szüksége van. 
  • A programrendszer saját tudásához képest nem kerül sokba. Az ár nem függ attól, hogy hány cégnek könyvelnek vele, hány munkaállomás dolgozik egyidejűleg, vagy évente milyen mennyiségű adatot rögzítenek le. 
  • Az árak magukba foglalják a helyszíni telepítést, a betanítást és az 1 év garanciát is. 
  • Előre nem kérünk pénzt! A programot 1 hónap éles üzemeltetés után számlázzuk, amennyiben az ügyfél meg van elégedve, és továbbra is szeretné a rendszert használni. 

A “Mozaik” a vállalkozások teljes körű ügyviteli és információs feladatainak ellátására készült, de a könyvelőirodáknak is tökéletesen megfelelő eszköz tevékenységük során. 

Amennyiben igény mutatkozik rá, rövid határidővel vállaljuk a programrendszer “testre szabását” is, illetve kiegészítését speciális funkciókkal. 

Reméljük, hogy felkeltettük érdeklődését. 

A minél tökéletesebb tájékozódást igyekszünk elősegíteni azzal, hogy ingyenes részvételi lehetőséggel bemutatókat szervezünk különböző helyszíneken, akár az érdeklődő telephelyén is. 

Ha meggyőzték a fent említettek, vagy bármilyen kérdése, kérése van felénk, keressen minket bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére.